آیا ممکن است برای معکوس بیماری کلیه با کراتینین 2.9
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای معکوس بیماری کلیه با کراتینین 2.9

آیا ممکن است به عقب بیماری کلیه با کراتینین 2.9؟ همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیوی سخت است معکوس باشد، اما در مراحل اولیه این بیماری می توان آن را با درمان به موقع و به درستی معکوس شود. اگر چه کراتینین 2.9 بالاتر از سطح نرمال است، اما با توجه به مراحل بیماری مزمن کلیه، آن را در مرحله 3 است، این مرحله طور کامل برگشت پذیر با کمک درمان مناسب است.
شما می دانید، هر دو از طب سنتی چینی و طب غربی دارای مزایای خاص خود در درمان بیماری کلیه. طب غربی می تواند به سرعت حل و فصل درد موضعی ناشی از کیست، خونریزی و علائم دیگر، و طب چینی کار می کند از طریق مواد مخدر منطقه کلیه موضعی، خوراکی، پا و غیره، آن را می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، رفع ظلم و ستم از کیست در کلیه، جلوگیری از رشد کیست، پس از آن بیشتر ترویج جذب مایع کیست، کاهش و یا از بین رفتن کامل کیست، در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلیه.
بنابراین اگر بیمار می تواند درمان ترکیبی از طب چینی و طب غربی گرفتن، سطح کراتینین سرم خود را به حالت عادی کاهش می یابد. اگر آنقدر خوش شانس هستند، آنها ممکن است عملکرد کلیه معکوس است.
چه درمانی برای معکوس بیماری های کلیوی مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی است. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس برای معکوس کردن بیماری خود را دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به طور جدی آسیب کلیه، آنها همچنین می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: